wtorek, 25 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Dzisiaj niestety nie przychodżę do was z nowym rozdziałem. Są Święta a ja niekoniecznie mam czas.
Wczoraj nie napisałam tutaj życzeń,poniewać nie miałam czasu,ale śpiesze do was dzisiaj xD.
No więc chciałabym życzyć wam Wesołych Świąt,szczęścia,zdrowia,spełnienia marzeń,sukcesów na koncie,spędzenia Świąt w rodzinnej atmosferze, a przede wszystkim spotkania naszych czterech wariatów ^^. Życzę nam spotkania się na ich koncercie(najlepiej w Polsce).

a teraz pochwalcie się co dostaliście :D.


tutaj są moje prezenty:

jakość nie jest za specjalna ,ale tak strasznie się tym jaram *_____* a jaka wygodna ^^.
poza tym dostałam perfum i bluzkę z napisem: beauty girls taking care of our mindy feeling good.Sensations!

Swoją drogą fajnie by było wiedzieć co to znaczy. Google tłumacz wcale mi w tym nie pomaga. Tyle to sama wiedziałam. No nic! czekam na komentarze, naprawdę chcę wiedzieć co dostałyście ;)

rozdział pojawi się ,albo jutro, albo pojutrze. przepraszam :3 jeszcze raz wesołych świąt i do zobaczenia ;)

3 komentarze:

  1. Ten prezent to masz dziewczyno genialny! A ja ci mówiłam ze dostałam czekolade xD haha

    A ten napis znaczy : Piękne dziewczyny biorą pod opieką Mindy czuja się dobrze. Jakiś dziwny ten napis xD

    Ps. Jak chcesz to wpadnij do mnie na bloga na jednorazówkę o świętach ^^ http://btrkahenderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski blok chciałaś więc przeczytałam :* zapraszam na 5 rozdział ^^ http://big-time-rush-forevers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog ;d fajna pościel !
    pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń