niedziela, 27 stycznia 2013

Rozdział 14


-Wiem, że już o to pytałam, ale jak się czujesz?
-Dobrze, tylko czasem mam jeszcze lekkie zawroty głowy. I…Ehh…Wiem, że nie powinienem o to pytać, ale o co chodziło z tymi rodzicami i Dominikiem? Jeśli dobrze pamiętam.- Zapytał. Wszystko mu opowiedziałam, a on słuchał z otwartą buzią. Tak słodko wyglądał.
-Wszystko zaczęło jej się sypać. Dobrze, że ma ciebie.- Po chwili dodał.- Czyli obydwie jesteście wolne?- Cwaniacko się uśmiechnął.
-Tak,a co w związku z tym? –Powiedziałam bardzo wolno.
-Widziałaś jak się na siebie patrzyli? Mówię ci, oni będą razem.
-A co ja mam z tym wspólnego?
-A nie wiem. Tak mi się jakoś powiedziało.- Widocznie się speszył. Postanowiłam nie ciągnąć tematu.
-A któryś z was ma dziewczynę?
-James chodzi z Emmą. Jest naprawdę fajną dziewczyną. Polubiłybyście się. Kiedyś na pewno się poznacie.
-A reszta nie ma?
-Nie. Pff… Kiedy ja ostatnim razem miałem dziewczynę?
-Jak miałeś trzynaście lat.- Wyszczerzyłam się.
-Pamiętasz.- Uśmiechnął się słodko.
-Pamiętam więcej niż myślisz.- Pokazałam język.
-Mam się bać?
-Dopóki się ze mną zadajesz, to nie
-To groźba?
-Ujmij to sobie jak chcesz.
W tym momencie do pokoju wszedł James
-Chodźcie na dół. Pooglądamy razem jakieś filmy.- Powiedział Długowłosy.
-Za chwilę zejdziemy.- Odpowiedział Carlos, a James wyszedł z pokoju.- Chodź, idziemy.-Wstał i wyciągnął rękę w moją stronę. Bez zastanowienia ją złapałam i podciągnęłam się.
-Ale nie oglądamy horrorów.- Spojrzałam na niego błagalnie, a on w odpowiedzi uśmiechnął się pod nosem.
-Dobrze wiesz, że właśnie to będziemy oglądać.- Jak powiedział, tak się stało. Wybrali ‘’Lustra’’ i rozsiedliśmy się na kanapie.
-Później nie będę umiała spać! Czemu wybraliście akurat ‘’lustra’’?!- Marudziłam.
-Bo wiemy, że się tego boisz. A nocą się nie przejmuj. Będę koło ciebie. Teraz też moje ramię służy pomocą.-Puścił oczko.
-Dzięki, skorzystam.- Odpowiedziałam uśmiechając się. Film się zaczął. Po kilkunastu minutach, po jednej ze straszniejszych scen z piskiem wtuliłam się w Latynosa.
Wyżej wspomniany cicho się zaśmiał i otoczył mnie ramieniem. To było bardzo wygodne. Gdy moje męki się skończyły, a James włączył światło, omiotłam salon spojrzeniem. Ja siedziałam wtulona w Carlita, Karola w Logana, James stał przy włączniku światła, a Kendall… On spał.

Wchodząc do pokoju potknęłam się o leżącą na ziemi walizkę. Upadłam na ziemie z hukiem, a Carlos, który zaraz po mnie wszedł do pomieszczenia zaniósł się śmiechem. Po chwili, jak się ogarnął, podszedł do mnie i pomógł mi wstać. Mruknął przy tym ‘’sierota’’, za co dostał po głowie. Po kilkunastu minutach leżeliśmy na łóżku w piżamach. Bardzo szybko zasnęłam.

Rano obudziłam się około dziesiątej. Latynosa nie było w pokoju, więc szybko się ubrałam i zeszłam na dół gdzie siedziała reszta towarzystwa. Przytuliłam każdego z nich i usiadłam koło Carlosa. Karola podała mi naleśniki. Po zjedzonym posiłku usiedliśmy na kanapie w salonie i rozmawialiśmy. O wszystkim i o niczym.
 _____________________________________________________________________________
I jest rozdział. Bardzo przepraszam, że tyle musieliście na niego czekać, ale jestem chora i nie miałam do tego głowy. Dzisiaj postanowiłam, że musze coś dodać i wyszło… TO. Kompletnie mi się nie podoba. Jest taki… wymuszony :/  Postaram się jak najszybciej dodać następny. Czekam na wasze opinie. I jeszcze jedno.. co do trasy.. ona już tutaj w następnym rozdziale, a ja kompletnie nie mam pojęcia co napisać! Macie jakieś pomysły? Help!  Pozdrawiam i do następnego.

(I jak, Olu, dotarłaś już do tego rozdziału? ;) Jeśli tak, to daj znać. Kocham Cię ^^

25 komentarzy:

  1. JAK TO NIE MA POMYSŁU ?!! OCZYWIŚCIE ŻE MASZ !! X DD egheem.. jestem tuu.. pamiętaaj <3 ale rozdział cudnyy <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny rozdzial! Och, chlopaki tylko byscie te horrory ogladali! Czyli James ma dziewczyne? Ciekawa jestem kiedy wprowadzisz ja w rozdzialy ;) Z niecierpliwoscia czekam na nn! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam, chłopaki i horrory :) Potem mogą udawać takich mężnych obrońców :)http://big-time-rush-ciri.blog.onet.pl/ Zapraszam i pozdrawiam, Ciri.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wpadniesz na świetny pomysł jak zawsze, zainspiruj się czym jak ja to robię kiedy nie mam pomysłu. Lub powariuj a na pewno coś wymyślisz ^^
    Rozdział jest boski i nie marudź że jest wymuszony bo jest fajny i strasznie mi się podoba ^^
    Czekam na następny :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie się nie podoba, a dla mnie jest cudowne :) Musisz wreszcie w siebie uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahhahah Kendzio usnął XD super rozdział :) ty chociaż umiesz wymusić rozdział nie to co ja -.- ale tak odbiegając ode mnie to miło mi że moja imienniczka tuliła się do Logana podczas filmu XD To słodkie ;3 hmm co ja jeszcze mogę napisać . chce wwalić jakiś długi komentarz xD trolololo No to podsunę Ci coś może od nośnie tej trasy . no więc ...... lading ..... lading ... lading ..... error . Cholera! hmm no to myślę że możesz pominąć trasę i np . napisać 3 miesiące później czy ile to tam . Ja ominęłam 3 lata :D trolololo o czym to ja mówiłam ? ach tak! o tej trasie jeszcze jakiś pomysł no to możesz np. opisać że oni są w trasie i dzwonią na skajpie , piszą na gg , dzwonią i tak dalej . A ty opiszesz jakieś przygody np. Karoliny . taka sugestia . Ale ta postać jest taka : miła , dobra , uczynna, przyjacielska , życiowa , mądra .... mogłabym wymieniać jej cechy godzinami :D czuję jakbym ją znała :D Powinam skończyć gadać ale gadam i gadam. I znowu zgubiłam wątek . hmmm co ja jeszcze mogę napisać ...........lading.......lading........lading.....lading........ error. Znowu error ! no nie . Oooo poruszę temat horroru :D no więc ahahahahahahahhahahahahahahhahahah jak można się bać . XD ale wiem że po tej postaci co tuli latarnie i rzuca chomiki przez balkon można się wszystkiego spodziewać XD co by tu jeszcze napisać XD pewnie i tak nikt nie będzie tego czytał :D ludzie są leniwi ...... i ja też xD po co ja tyle pisze trolollo "Wchodząc do pokoju potknęłam się o leżącą na ziemi walizkę. " jak mogła nie zuważyć walizki XD :D ale zdaje się że ja w swoim rozdziale potknę się o własnę nogi więc po co się śmieje . #Geniusz ooo przeczytałam komentarz wyżej ! popieram masz w siebie uwierzyć! bo wiesz twojego bloga ludzie czytają a mojego no ten tego ekm nie :P chyba kończę ten komentarz XD no więc czekam na NN :* :) :D :P :3 jak najszybciej . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znalazłam zakładki spam, a jest to dla mnie ważne dlatego dodaję to tu.
    |SPAM.SPAM.SPAM.SPAM.SPAM|
    Historia Lonnie właśnie dobiegła końca. Dziewczyna podejmuje kilka ważnych decyzji i jak najszybciej je realizuje. Czy pogodzi się z Louisem? Czy zostanie z ojcem, który po kilku latach zaczął się nią interesować? I najważniejsze – będzie stąpała po ziemi czy może dotknie chmur?
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak kończy się historia pewnej zagubionej blondynki, serdecznie zapraszam cię na ostatni rozdział na: http://i-am-alone-onedirection.blogspot.com Ucieszy mnie każdy, chodź by najmniejszy komentarz :)
    Mam nadzieje, że nie sprawiłam Ci przykrości tym komentarzem i odwiedzisz mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jest super xD Wiesz co do trasy to sama nie mam pomysłów więc ci nie mg pomóc :( No i witaj w klubie sama też jestem chora -.- No nic...czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie gadaj głupot że wymuszony czy coś bo sobie tylko niepotrzebnie wmawiasz. Mi się bardzo podoba zresztą jak każdy słonko :*
    czekam na kolejny rozdziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nowy rozdzial do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super! ;)
    Pozdrawiam z http://myzombielifee.blogspot.com/ ;* wpadaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Świetny jest ten blog! Na prawdę <3 Kocham BTR <333 Ah! :3 Nie mogę się doczekać następnego rozdziału! <33 Jak coś to informuj mnie o next ! :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam cię do the versatile blogger :)
    Więcej info na moim blogu :)
    http://i-will-catch-you-if-you-fall-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech Sabi pojedzie z nimi w trase! Plissss. Opowiadanie jest niesamowite. czekam nn;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam cię do The Versatile Blogger! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu;
    http://big-time-rush-lovestory-4ever-bypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdzial strasznie mi sie podoba.Jestem pod wrazeniem. Znam to skąs.......ta tylko by horrory ogladali szalencyB-) zapraszam na kolejne rozdzialy na mojego bloga http://marzenie-sie-spelniaja.blogspot.com/?m=1
    pozdrawiam natalia

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam cię do The Versatile Blogger ^^
    Więcej informacji na moim blogu :D
    http://bigtimerush-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do The Versatile Blogger ;** Więcej informacji na moim blogu :D http://opowiadanie-o-btr.blogspot.com/
    Pozdrawiam Pati.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam cię do he Versatile Blogger. Więcej u mnie http://mishiranu-hito-btr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział boski *.* Czeeeeeeekam nn :D
    Pzdr :**
    PS: Nominowałam cię do The Versatile Blogger. Więcej informacji znajdziesz u mnie :D :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam cię do The Versatile Blogger . Więcej info na moim blog: http://blogzopowiadaniamiagatki.blog.pl/ . Zapraszam też na: http://zakochacsiezima.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  22. nominowałam cię do the versatile blogger ; ) u mnie wszystkie infa x d

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger . Informacje są u mnie na blogu http://boyslikeagirl.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział ..... :)\Super :)
    Miałyśmy informować o nowej jednorazówce ...
    Zapraszam http://looking-for-a-life-melodies.blogspot.com/
    - Wonderful Crazy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie no szczerze to nie mogę, dziewczyny to mało ze strachu nie umarły, a Kendall sobie tak po prostu zasnął...
    Jednak widzę, że tutaj tworzą się dwa piękne związki i trzymam za nich kciuki, żeby przetrwali ten czas rozłąki, ale dlaczego właśnie w takich cudownych momentach muszą wyjechać, niech zostaną i uczą się języka polskiego, tak jak James umie, a i oby ten chłopak kumplom podczas trasy nie ważył się wydawać tajemnic dziewczyn.... :P

    OdpowiedzUsuń